5 Mart 2012 Pazartesi

Babamı Sikişirken Yakaladım

ben adım senem şuan 19 yaşndaym bu olay 3 yıl önce başımdan geçti annem ve babm boşanalı 5 yıl olmuştu ben ve enyakın arkadşm esra yaşımza göre olgundk ve okulda en kısa etekleri biz giyerdik bi bakıma okuln orospusu bizdikbirgün evegeldiğmde yatk odasndan sesler geliyyrdu baktığmda babam esra yı sikiyordu ben içeri daldım babm utandı ayrıldılar hemen ben hiç aldırmdn babmn sikini elime aldm ve yalamaya başladm sonra babam götüme girdi ben de burada esranın amını yalıyrdm o gün bittikten sonra babm hafata sonu yazlığa gitmeyi teklif etti bize de tereddt etmdn kabl ettkyazılkta cuma günü sabaha kadar sikiştk ama cumrtesi günü babmn işi çıktı ve dönmek zorunda kaldı pazar günü geri geleckti biz yarraksız kalmştkcmartsi sabhı dekolte ve mini eteklrle dışarı çıktk hedefimz bizi sikebilck birini bulmktı ve daha fazlasını buldk sonrasnda eve gittik ben esra ve 3 tane erkk olmştk evde ben biraz sevişknmdir bu yüzdn 2 kişiyi ben aldm önce çok hoşuma gitmşti esra da sonra iki kişye birden verdi pazr günü babm geldiğinde onları göndermeyi unutmştuk babm biraz kızdı ama sonra güzel fantezilr yaptık 3 yıldn beri babm kocam oldu beni isteyn var sa yorum bıraksın izmirdeyim

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil