5 Mart 2012 Pazartesi

dibine kadar soktum

merhabalar herkeze anlatacağım olay Geçen hafta Migrosta tanıştığım afetle aramda geçenleri anlatacağım. Kafede tek başıma oturuyordum. Karşı masadaki mini etekli bayan oturuyor seksi bacaklarını izliyordum sonradan kadının beni izlediğinin farkına vardım. Benim bakışlarımı farkedince bacaklarını aralamaya başladı. Uzakta olduğum için net göremiyordum. Yerimdenkaltım yanına doğru gittim merhaba sizinle tanışıyormuyuz deyince bilmem belki dedi oturabilirmiyim dedim Sohbete başladık. İri göğüsleri ve dolgun bacakları beni tahrik ediyor içimden neredeyse kadını migrosun ortasında sikmek geliyordu Kocasından 3 yıl önce ayrıldığını söyledi. belki kocasının yanında görmüş olabileceğimi söyledi halbuki öyle birşey yoktu kadını ilk defa görüyordum kadının evine kadar bıraktım birşeyler içmek istemezmisin diye sordu tabiki evet cok isterim deyip eve peşinden daldım seksi kadın karşımda beni öyle azdırıyorduki muhabbet etmeye başladık yanlız başına zor olduğunu bir erkek ihtiyacı olduğunu dile getiriyor tabi beni sik demiyordu yanına yaklaşıp öpmeye başladım oda benim öpmemi bekliyorki hemen beni üzerine çekerek uzandı öpüşerek bacaklarını götünü okşamaya başladım sonra kalkıp yatak odasında doğru gittiksoyunup İyatağa uzandık 69 pozisyonuna geçip dakikalarca yalaştık. Çok profesyonelce seviştiğimi söyledi. Bu beni dahada ateşledi. Dilimi vajinasınatamamiyle soktum. İkimzde aynı anda boşaldık. Ama benim alet inmemişti. Biraz daha yalaştıktan sonra sırtüstü yatırdım ve vajinasına hızlıca girdim. Derin bir oooohhhhh çekti. “Daha hızlı daha hızlı” diye haykırıyordu. .5 dakika sonra çığlık çığlığa boşaldı. Bende 10 dakika sonraağzına boşaldım. Bir damla bile boşa götürmeden hepsini yuttu. Terden sırılsıklam olmuştuk. Birer sigara yaktık. Göğüsleri iri ve dikti. Sigaraları söndürdükten sonra hemen göğüslerine yumuldum. Uçlarını ısırdıkça inliyordu. Bu arada benim oğlan şahlandı. Yatağın yanındaki çekmeceden geciktirici spreyi çıkardı. Sikimesıktı. Ve amına tekrar hızlıca girdim. 15 dakika pompaladım o 2. kez boşalmıştı ama benim oğlan hala taş gibiydi. Sikimi amından çıkardım. Önümde domalmasını istedim. Daracık götüne dayadım. Çok dardı. Kocasının götünden hiç girmediğini söyledi. Amıda çok dardı. Kocasından tatmin olmadığı için ayrılmış. Neyse krem istedim. Önce deliğine masaj yaparak kremledim. Sonra sikimide kremledikten sonra yavaş yavaş kökledim. Dudaklarını ısırıyordu. Tamamını soktuktan sonra inlemeye başladı. Göğüslerini okşuyordum. Uçları iyice irileşmişti. 10 dakika sonunda dayanamayarak haykırarak boşaldı hızlı hızlı kadını götünden sikmeye devam ettim kadın iniltilerle yeter çıkar artık diye çığlıklar atmaya başladı kadını ağlayana kadar götünden becerdim en sonunda içine boşaldım kadın beni evden kovdu tekrar kadını gördüğümde beni tanımadığını rahatsız etmememi istedi orospu sürtük

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil