5 Mart 2012 Pazartesi

türbanlı kadın daha zevkliydi

Türbanlı KadınMerhaba , Ben iki yil önce evlenmis 21 yasinda tesettürlü bir bayanim. Size bir ay önce basimdan geçen olayimi anlatmak istiyorum. Kocam Sami ile aksam bizim gibi inançli insanlarin oldugu bir lokantaya yemege gitmistik. Orada karsimdaki masada daha önce hiç görmedigim mini etek giymis çok güzel ve seksi bir bayan gördüm. Kadin da bana öyle bir bakiyordu ki sasirdim kaldim. Neyse bir ara lavaboya gitmem gerekti. Ben lavabodayken kadin da yanima geldi ve benimle tanismak istedigini söyledi. Ben Ayse onun ismi de Selma. Bana size ilginç gelebilir ama çok çekici bir tarafiniz var sizinle tanismak isterim dedi. Neden türbanli oldugumu falan sordu. Ben de kendisinin neden açik giyindigini sordum da bana güzelliklerimi meydana çikarmak için dedi. Istersen bunlari baska zaman konusalim diyerek benden telefon numarami aldi ben de onunkini aldim. Aradan birkaç gün geçti beni telefonla aradi. Benimle mutlaka konusmak istedigini söyledi. Ben de olur tabi buyur bize gel dedim. Yaklasik iki saat sonra bize geldi. Ev içerisinde basim açik ve sortla gezerim. Üzerimde de bluz vardi. Içeri davet ettim. Bana bu sekilde çok daha güzel çok çekici oldugumu falan söyledi. Kendisi de bir kot pantolon ve beyaz bir gömlek giymisti.Neyse hosbesten sonra bana kocamla olan seks hayatimi sordu. Ben de herkes nasilsa o sekilde dedim. Olmaz öyle sey diye bana bagirdi. Su güzelligini gençligini herkesin neden kullanmiyorsun neden farkli seyler yapmiyorsun diye sordu. Memnun musun cinsel hayatindan diye sorunca biraz düsündüm ve hayir dedim. Çünkü bizlerde önemli olan kocanin memnun olmasidir. O halde gel seni mutlu edeyim dedi ve beni yatak odasina götürdü. Bana simdi sana ögreteceklerimden pisman olmayacaksin dedi. Hiçbir sekilde karsi koyamiyordum. Sadece olacaklari bekliyordum. Beni seyret dedi. Selma yanima gelerek simdi bluzunu çikar! alim dedi. Ve yavasça benim bluzumu çikardi. Üstte sadece beyaz sutyenim kalmisti. Elini gögsümde gezdiriyor onlari sikiyordu. Sonunda sutyenimi de çikardi ben elimle kapatmak isteyince dur dedi ve elimi asagiya indirdi. Selma benim gögüslerime yumulmus onlari resmen yiyordu. Gözlerime inanamiyordum. Ben bundan mutluluk duyuyordum. Selma yavas yavas asagiya inerek sortumu da çikardi. Ve ayaklarimdan baslayarak külotuma kadar geldi. Külotun üzerinden benim kadinligimi öpüyor kokluyordu. Ben iyice kendimden geçmis kadinlik sivilarim akmaya baslamisti. Artik o istedigini yapiyordu bana. Külotumu da indirerek benim apis arama iyice yanasti ve dilini içimde gezdirmeye basladi. Artik dayanamaz olmustum hayatimda ilk kez birisi benim kadinligimi yaliyordu. Kaç kez bosaldigimi hatirlamiyorum. Selma bu defa geldi benim dudaklarima yumuldu. Aman Allahim kocam bile beni bu sekilde öpmezken kendi cinsiyetimden olan bir insan beni dudaklariyla mest ediyordu. Dili agzimin içinde geziyor öpmüyor sanki yutuyordu. Ben de onu öpüyor kokluyordum. Bu defa ben onun beyaz gömlegini ve sutyenini yavasça çikardim. Ve o muhtesem gögüslerini öperek isirarak göbegine kadar geldim. Çok pürüzsüz bir vücudu vardi. Kocama bile yapmadigim sekilde onun her tarafini yalayarak öperek isirarak kadinligina kadar gelmistim. Ilk defa tattigim bu sivinin tadi bir harikaydi. Ben Selma’nin kadinligini yiyip bitirirken Selma da elleriyle gögüslerini mincikliyor onlari öpmeye çalisiyordu. Ve daha fazla dayanamayarak bagira bagira bosaldi. Selma benim sevgilim olmustu. Ikimiz de yorulmustuk. Bir saat kadar birbirimize sarilarak uyumusuz. Uykum esnasinda inanilmaz zevkler almaya basladigimi hissettim. Selma uyanmis ve benim kadinligimi yaliyordu. Benim uyandigimi görünce sonradan ismini ögrendigim 69 pozisyonuna geçtik. O benim amimi yaladikça ben onunkini yutuyordum. Sarsilarak bir defa daha bosaldik. Artik kocamin eve gelis saati yaklasmisti. Selma ile bir kez de banyoda sevistikten sonra! tekrar görüsmek üzere onu yolcu ettim. Selma ile olan maceralarim bununla bitmedi. Bana seks ile ilgili her seyi ögretti. Daha sonraki bulusmamiz onun evinde oldu o sikişmemizide sizlere yazacağım

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil