5 Mart 2012 Pazartesi

Bir Kere Sikiştik Aşık Oldu

merhaba.uzun bir geçmişi olan ve hiç beklemediğim onunda aklına gelmeyen bir durumu anlatmaya çalışacağım.aslında ben güzel ve vucudu düzgün olan bayanlardan hoşlanıyorum ama konuşması çok düzgün ve sempatik ve açılmaya cesaret edemeyen bi kadınla beraber olma duygusu beni çok daha fazla tahrik eden bi durum.buda benim seçimim.çok uzatmadan anlatıma geçeyim..ikimizde aynı iş yerinde ve ikimizde evliydik.zamanla hayallerime girdi ve o hepimizin aklını kemiren 'acaba nasıl olurdu' düşüncesiyle iş arkadaşımı hayallemeye başladım.her şey hayalle başlar ve fiiliyata geçer.en büyük korkum böyle bir düşüncesi yok ise içine düşeceğim durumdu.ancak 'korkarsan hayatı seyredersin' düşüncesi ile ona olan arzumu dillendirecektim...onun dinlediği müzikleri dinliyor ortak payda arıyor ve dikkat çekmeye çalışıyordum.o gözlüklü , siyah ve topuz saçlı ve beyaz tenliydi.ve kumaş takım elbise giyiyor ve mini etek ona çok yakışıyordu.ben uzun boylu kumral ve normal biriydim.hadi boyumu söylüyeyim 182..bir kadına ilginiz varsa o kadın bunu genelde hisseder...öylede oldu.benden bir fiiliyatın uzun bir zamanda geleceğini anladı ki bi öğlen yemeğe birlikte gitmek istermisin dedi...fırsat gelmişti ve hemen kabul ettim.yemekte o çok ciddi olan arkadaşım çok sempatik ve konuşkan olmuştu.bense hala acabalarla uğraşıyordum ve bi ara bana resmen bir insan evli bile olsa birinden hoşlanabilir dedi..bende 'benim gibimi dedim !! kimmiş dedi o? sensin dedim ve hafif gülümsedi..yaşadıklarıma inanamıyordum.sonra buluşmaya karar verdik...ilk fırsat bulduğumuz yer onun evi oldu.yanlız kalmıştı ve günlerden cumartesiydi...sabahtan evlerine gitmiştim.kapıyı açtığında üzerinde eşofman takımı vardı..saçları dağınıktı...bana 'sana çok güveniyorum ne olur beni üzme dedi.şok olmuştum.o konuya açıklık getirdi ve ne olursa olsun yaşananlar aramızda kalacak dedi.bu cümle beni çok rahatlatmıştı ve bir anda dudaklarına yumulmuştum.ayaktaydık ve kulak memelerini öpüyordum.kemen eşofmanının fermarını açtısadece sütyn vardı.saonra ben hemen alt eşofmanını çıkardım.siyah bi kilot vardı..ve inanılmaz sexsiydi..üst eşofmanınıda hızla çıkardı ve sadece kilot la kalmıştı.perdeleri işaret etti ve hemen perdeleri kontrol ettim ve salondaydık.yatak odasına gidelim dedi ve elimden tutarak götürdü...odaya girince tekrar öpüşmeye başladık...be ben boynunu öpüyor ve hafif emiyordum..göğüsleri sertleşmişti ve göğüslerini yalamaya başladım ve sırt üstü yattı bende ep ey soyunmuştum üzerimde sadece atlet kalmıştı.ve göbeğini yaladım ...titriyordu..santim santim aşağı iniyordum aşağı inerken iyice elleriyle saçlarımı okşuyor hatta inliyordu.esas çılgınlaşacak yerine yaklaştığımda inlemeye başladı üst taraflarını yanlarını yalıyor onu delirtiyordum.ondan gelen inleme sesleri beni dahada çıldırtıyordu.sonra tam istediği yere geldim.içine dilimi soktum.inanılmaz zevk alıyordu.ve gelmeye başlamıştı ..çığlık atıyordu.ağzını eliyle kapıyordu.sonra hadi lütfen sok içine artık dedi ..bacaklarını iyice kaldırdı ..eliyle benimkini tuttu ve kendi eliyle başını soktu ..hadi lütfen dedi ve sonuna kadar soktum birden derin bi nefes aldı harikasın harkülade demeye başladı.içinde çapraz ve yanları hissettirerek gidip gelmem onu deliriyordu ve bir müddet sonra artık bağırmaya başladı..bende daha fazla dayanamadım ve boşaldım.sonra birbirimize biraz sarıldık.sohbet ikimizdi tabiki.bir müddet sonra sırt üstü uzanmamı istedi ve kendisi üzerime çıktı.o iş yerindeki oteriter bayanla oladuğum düşüncesi beni iyiden iyiye çıldırtıyordu.ikimizde birbirimizden tatmin olmuş vaziyete gelinceye kadar seviştik.bu birlikteliğimiz tayin dolayısıyla bittti.onu çok özlüyorum.bazen yaşadığı şehre gitmek istiyorum ..onu en ufak bir zan altında bırakmamak için gitmiyorum..o 35 ven 34 yaşındayız...umarım burda hoş bi bayanla tanışırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder